Gjenklang
Gjenklang
  • Caser
  • Aktuelt
  • Våre podkaster
  • Tjenester
  • Kontakt

Lyd = «The Last Frontier»

Det moderne mediedøgnet er så å si stappfullt. Vi konsumerer informasjon, nyheter og underholdning i alle døgnets våkne timer. Podkast og lyd fyller det siste lille «hullet» i mediedøgnet, og blir derfor ofte kalt «The Last Frontier» innenfor markedsføring.

Norges offisielle branded podcastrapport

I samarbeid med Kantar har Gjenklang for første gang i Norge gjennomført en spørreundersøkelse blant norske ledere for å finne ut hva de tenker om bruk av branded podcast som del av sin ekstern- og internkommunikasjon. 

Podkast til opplæring og salgstrening

Bedrifter har tradisjonelt sett mange verktøy og ressurser for å holde selgere forberedt og oppdatert. Salgshåndsbøker, interne salgsmøter, teamledelse og tekniske hjelpemidler brukes både i salgstrening og i onboarding-prosesser. Men podkast har helt unike fordeler for salgstrening og opplæring.

Hvordan kan du vite at podkast virker?

«Halvparten av annonseutgiftene mine er bortkastet; problemet er at jeg ikke vet hvilken halvdel.» Den britiske industrilederen Lord Leverhulme gjengitt av den legendariske reklamemannen David Ogilvy.
Caption

Spørreundersøkelse om branded podkast

For første gang i Norge er det gjennomført en spørreundersøkelse blant ledere for å finne ut hva de tenker om bruk av branded podkast som del av sin ekstern- og internkommunikasjon.

Denne siden bruker cookies for å forbedre brukeropplevelsen. Les mer om Metro Sounds personvernerklæring her.

Jeg forstår

Kontakt Oss

Gjenklang Oslo AS
Org. Nr. 929 782 941
hei@gjenklangstudio.no
Avd. Gjenklang
Tlf: 21 55 59 10
hei@gjenklangstudio.no